Wednesday 15 February 2012

u will lost a few minute if read this !!

hai.. hello... wassup... tapi lagy afdal bagi salam kan... so, ASSALAMUALAIKUM......

dah lame rase nye tak menulis... nope... menaip.. thats rite.. haha....
dulu menaip ni bagaikan hobby... tapi since dah bergelar promoter tak bertauliah, aku semakin busy.. mengejar wang..
okea.. mengejar wang tu tipuu.....

ape yang aku ter lintas nak tulis is ape yang bermain dalam fikiran aku sekarang... memandang kan aku tau takk ramai orang yang bace blog aku, tuu yang aku berani nak tulis....

aku rase kan diri aku nie masih lagy seorang budak kecik... yang masih belum matang dan belum bersedia untuk dunia luar.....
see what, aku masih mengemari air susu dutch lady full cream...
aku masih pakai baju elmo....
aku masih suka kan warna warni.......
aku masih mentah.......

dan aku tak bersedia untuk dunia luar.........

peace.............

No comments:

Post a Comment