Monday 26 December 2011

gemilang tiga.....


okea....ni dorm aku yang paling happening giler nak mampos...
choop jaja, baru aku perasan name aku ade 2 love... hahaha.. sayang lebey la yee??? hikhik..
so then, nie lah dormmates aku untuk 2011..
even kitorang kenal tak sampai 2 tahun, rase macam rapat sangat..(kan3 jaja...)
as usual aku lah ketua dorm yang paling bertauliah (perasan nak mam***) hikhik.....
ni malam last before sekola habis.. siyesly, aku rindu sangat........
dok kat rumah ni boring... at least kat hostel aku boley sembang2 kencang ngan korang un..hikhik....

miss sangat moment dengar cite pasal AMBER ngan ASMAH...

miss time dengar MIEZA bercerita gempak nak mampos pasal AD...

miss time NAD aja aku ADD MATH.....

miss time dengar DAYAH dengan YEIN nye yang aku paham ade banyak ketidakpuashatian....

miss time QILA dengan jualan COKLAT nyee yang agak mahal tuu..

miss time LALA ngan BANGUN lewat nye yang aku gak yang kene kejot....

miss time AEDA time aku gadoh BESAR ngan dye then secare automatic kitorang BERBAEK time air takde subuh2 tuuuu....

miss time ATHIRAH ngan kePRIHATINan nye kalau aku sakit kaki.....

miss time JAJA yang aku sengaje tulis last2 sebab nak sakit kan hati dye..hikhik....
taklah....heeee...

miss time JAJA terOVER nak tau pasal eksperiment CHEMISTRY yang secare kebetulan menjadi isu besok nye sebab masuk EXAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



tapi kan, setelah menatap gambar yang comell ni baru aku perasan......
"jaja, mane gambar yang kat kamera nad?? tak upload lagy eeh??"

p/s : dorm nie bukan calang2 tau... kau boleh ke kalah kan keGILAan dorm aku?? hikhik....

No comments:

Post a Comment