Sunday 25 December 2011

why they call me NABILA BOLA BOLA...

oleh di sebabkan terlalu kerap dan ramai orang asyik bertanyr pada aku kenape aku gelar kan diri aku yang comell niey BOLA BOLA.... okea..
aku cakap yer..sebab kan aku da agak fed up nak jawab banyak kali....
sebenarnyee ade seorang cousin aku yang baik , bijak lagi bertauliah iaitu FATIN NADZIRAH... (soorryy kalau salah eja name ye aji....ooppss. areziey...)
die yang bagi name tu kat aku...without any reasons....yeahhh
and yang menambah kan lagy kekuatan name aku i=ni bile sorang hamba Allah ni yang cakap....
"eh nabila, kalau kau senyum pipi kau naik macam bola... "
dalam hati aku cakap....' chubby sangat ke aku ni sampai pipi aku ni ternaik??'
so...die panggil aku camtu dan terlekat lah name tuu sampai sekarang.. yeahhh...
itu lah sejarah bagaimana name NABILA BOLA BOLA boleh terjadi ye pelajar sekalian.....
have a nice day bebeh !!
peace

No comments:

Post a Comment